کارگاه صنعتی میثاق با مدیریت جناب آقای مهندس علی شجاعی بیش از ۲۰ سال تجربه تخصصی در زمینه‌های مختلف صنعتی و تولیدی دارد. فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با ساخت قطعات ماشین‌آلات صنعتی و تولید قطعات خودرویی با استفاده از ماشین‌های CNC آغاز کرده است.

از سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در صنعت ماشین‌سازی گسترش داده و به‌صورت تخصصی به تولید ماشین‌های پانچ کاغذ و ماشین‌های مربوط به صنعت صحافی پرداخته است. از سال ۱۳۹۱، به صنعت قالب‌سازی تزریق پلاستیک، قالب‌های بادی PET و پلی‌اتیلن وارد شده و از سال ۱۳۹۴ به‌صورت کاملاً تخصصی در زمینه قالب‌های PET و پلی‌اتیلن فعالیت دارد.

اکنون با اتکا به پرسنل متخصص و با تجربه، تلاش برای بهبود کیفیت و افزایش رضایت مشتریان، به نامی معتبر در این عرصه تبدیل شده‌ایم. خدمات ما شامل مشاوره و طراحی تخصصی بطری‌ها و ظروف جدید به سلیقه مشتری، ساخت قالب‌های مربوطه با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن، و استفاده از جدیدترین شیوه‌های تولید است.

با توجه به تنوع و گستردگی در طراحی بطری و قالب‌های PET و پلی‌اتیلن، توانسته‌ایم با استفاده از تجربه چندین ساله و مهارت‌های لازم، خطاهای موجود در طراحی و محاسبات را از بین ببریم و اعتماد مشتریان داخلی و خارجی را جلب کنیم. هدف ما از ابتدا استفاده از بهترین‌ها در طراحی و ساخت قالب‌ها بوده تا محصولی در خور مشتری ارائه دهیم.

گروه ما با درک حساسیت‌های موجود در طراحی و ساخت قالب، همواره توجه زیادی به جزئیات دارد و در مواقعی باعث جلوگیری از اشتباهات مشتریان در ساخت و تولید محصول می‌شود.